Planeta Service

  • Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта

Правила гарантийного обслуживания Gembird

ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (РЕМОНТУ) У СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ

1. Підставою для проведення гарантійного обслуговування або ремонту є наступне:

 



- а) Наявність оригіналу повністю та без помилок заповненого гарантійного талону з розбірливою печаткою фірми-продавця, у якому зазначена повна назва пристрою, його серійний номер та дата продажу.

У випадку виникнення будь-яких сумнівів у правильності заповнення гарантійного талону сервісний центр залишає за собою право перевірити касовий(товарний) чек на придбання пристрою.

- б) Пристрій приймається в гарантійний ремонт від дилера або від кінцевого покупця з описом прояву несправності.

Сервісний центр усуває конкретну заявлену несправність.

2. Якщо оптовий покупець виявив заводський дефект або не комплект пристрою під час передпродажної перевірки,яка була виконана з дотриманням усіх правил інструкції з експлуатації, повинен бути складений акт передпродажної рекламації.
У випадку, якщо акт передпродажної рекламації відсутній або заявлений дефект не підтвердився, а також у випадках відсутності повної комплектації, втрати товарного вигляду самого пристрою або його пакування, сервісний центр може прийняти пристрій лише на гарантійний ремонт за умови підтвердження його придбання.

3. В гарантійний ремонт приймаються пристрої, що не мають ознак стороннього втручання (цілісність гарантійних стікерів, відсутність пошкодження гвинтів), слідів перегріву, електричних та механічних пошкоджень, слідів рідини, слідів життєдіяльності комах та гризунів, при відсутності всередині сторонніх предметів, а також в оригінальній упаковці та в повній комплектації.

4. Гарантійний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного строку, зазначеного в гарантійному талоні, починаючи з дати продажу.

5. Виріб знімається з гарантії в наступних випадках:

а) при порушенні правил, викладених в Інструкції з експлуатації;

б) при порушенні цілісності гарантійного стікера(пломби); при наявності слідів стороннього втручання або очевидної спроби ремонту виробу у не уповноваженому сервісному центрі;

в) якщо виявлені не санкціоновані зміни конструкції або схеми виробу (за вийнятком випадків, обумовлених в Інструкції з експлуатації);

г) якщо пристрій, призначений для приватних побутових потреб, використовується з метою отримання прибутку, для виробничих потреб, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню.

6. Гарантія не поширюється на наступні несправності:

а) механічні ушкодження;

б) ушкодження, зумовлені потраплянням усередину пристрою сторонніх предметів, речовин, комах;

в) ушкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами (підвищена вологість, підвищена запиленість, агресивне середовище і таке інше), випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище норми, гроза й ін.), неправильним підключенням;

г) ушкодження, викликані невідповідністю параметрів живильних, телекомунікаційних та кабельних мереж Державним стандартам; дією інших зовнішніх факторів;

д) ушкодження, викликані відсутністю захисного заземлення устаткування у процесі експлуатації;

е) механічні ушкодження проводів, вимикачів, декоративних і інших елементів.